Rivella – ‘Ga eens Rivella’ floating sampling Activatie & Guerrilla actie & Sampling

‘Ga eens Rivella’ is een oproep aan mensen om te breken met hun vaste drinkgedrag. Want net als bij een relatie tussen partners, kan een langlopende relatie met je vaste frisdrank zorgen voor routine, sleur en voorspelbaarheid. Daarom zegt Rivella: doorbreek de sleur, hervind de passie, ga op avontuur, ontdek weer iets nieuws. Of wel: Ga eens Rivella. Aan Raúl&Rigel de vraag om deze boodschap fysiek naar de mensen te brengen tijdens de zomer.

We hebben een floating billboard gemaakt met hierop de boodschap en voeren hiermee op de Amsterdamse en Utrechtse wateren in de binnenstad. We hadden een flinke hoeveelheid Rivella blikjes in gebrande koeltonnen aan boord en deelden deze uit aan voorbijkomende boten en mensen op de kade. Hoe heerlijk verkoelend is dat op een stralende zomerse dag?!

De varende campagneboodschap van Rivella trok veel aandacht van mensen in de binnenstad van Amsterdam en Utrecht. En iedereen was wel toe aan een heerlijk verkoelend blikje. We hebben duizenden mensen blij gemaakt met een Rivella!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: