All-Secur-guerilla-marketing-brand-experience
All-Secur-guerilla-marketing-brand-experience
All-Secur-guerilla-marketing-voorbeelden

AllSecur – Kussens Guerrilla actie

Voor de introductiecampagne van de nieuwe autoverzekeraar  Allsecur; “Deukje?, Lig er niet wakker van”, vroeg Allsecur ons deze campagne te vertalen naar de straat.

In Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht doken echte hoofdkussens op met de tekst, “Deukje? Lig er niet wakker van!”. Raúl&Rigel heeft de kussens bevestigd aan palen, lantaarnpalen, Amsterdammertjes, vangrails, bomen en aan pilaren in enkele parkeergarages. Plekken waar je zo tegenaan rijd bij een ongelukje. Met deze actie wilde de verzekeraar consumenten erop wijzen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over schade aan hun auto, als ze bij Allsecur zijn verzekerd. De goedkope autoverzekering van Allsecur heeft geen eigen risico. Bovendien kunnen verzekerden tegen een kleine vergoeding een extra module afnemen, zodat ze bij een eerste schade niet terugvallen in hun no claim-korting.

Met deze stunt haalde Allsecur verschillende Nederlandse dagbladen en branche gerelateerde bladen. Zelfs enkele televisieprogramma’s besteedde er aandacht aan.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: